شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

دفاتر پلمپ

۷۰ بازديد

دفاتر پلمپ

جهت پيگيري به سامانه اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ( بخش پيگيري ) مراجعه كرده و مراحل اينترنتي آنرا طي كنيد.

وجود اين دفاتر مطابق ماده 6 قانون تجارت براي همه اشخاص حقيقي و حقوقي بعد از ثبت شركت براي اظهار هزينه ها و درآمدهاي خود ضروري و الزامي ميباشد .

سير مراحل دفاتر پلمپ در پايتخت ثبت

شروع كار ← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ← تماس با مشتري جهت معرفي كارشناس مربوطه ←
تحويل مدارك مورد نياز ← وارا اطلاعات در سامانه ثبت ← ذخيره كردن شماره پيگيري در word ← گرفتن
پرينت از رسيد پذيرش و اظهار نامه ← ارسال اظهارنامه و رسيد پذيرش براي مشتري جهت امضا و مهر شركت
چك كردن تسويه پلمپ از حسابداري براي ارسال پست ← ضميمه كردن يك نسخه رسيد و يك نسخه روزنامه
رسمي شركت داخل پاكت ← چسباندن رسيد پذيرش دژي پاكت پستي ← چك كردن روزانه آن در سامانه اطلاع
دادن به حسابداري براي پرداخت هزينه ← چك كردن روزانه سامانه تا مرحله ( مرسوله تحويل گيرنده شده است )← پايان كار

 

 

هزينه دفاتر پلمپ

هزينه دفاتر پلمپ مي شود بصورت اينترنتي و از طريق سامانه ثبت شركت ها پرداخت گردد .

يكي ازاين هها، وجه مربوط به ارسال مدارك به اداره ثبت شركت ها از طريق پست مي باشد.

هزينه ديگر مربوط به خود دفترها و هزينه ارسال آن براي متقاضيان مي باشد.

دلايل رد پلمپ دفاتر

استفاده از دفاتر سال هاي قبل
ورود اطلاعاتي كه حقيقي و واقعي نباشند
عدم ثبت فعاليت هاي شعبه هاي ديگر شركت
وجود صفحات بيش از حد سفيد
ثبت يك يا چند فعاليت
تراشيدن، پاك يا محو كردن و يا مخدوش كردن مندرجات
چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد يك يا چند برگ باشد

پيگيري كد اقتصادي

ابتدا مي بايست وارد سامانه اينترنتي سازمان امور مالياتي شويد .

پس از ثبت نام در اين سايت مراحل زير را انجام دهيد :

نخست وارد سامانه اينترنتي tax.gov.ir شده و

جهت پيگيري كد اقتصادي وارد قسمت پيگيري سريع از وضعيت ثبت نام شماره اقتصادي

از قسمت ثبت نام و صدور شماره اقتصادي گزينه ورود به سامانه را انتخاب نماييد. 

در صفحه باز شده روي پيوند پيگيري سريع وضعيت ثبت نام شماره اقتصادي كليك نماييد .

سپس كد رهگيري پيش ثبت نام خود را وارد نماييد .

حال مي توانيد تمامي تراكنش‌هاي صورت گرفته را با تاريخ رخداد آن را

به صورت دقيق مشاهده كنيد .

ثبت شركت

ثبت پايتخت در اين بخش از مطالب خود ، مراحل ثبت شركت و هزينه ثبت شركت را عنوان داشته و مورد بررسي قرار ميدهد.

شركت

شريك شدن تعدادي از افراد كه براي رسيدن به هدف خاص در كنار هم جمع شده اند را مي توان معني شركت دانست.
شركت ها خود داراي شخصيت حقوقي هستند . شايان ذكر است : شركت ها تنها زماني كه به ثبت مي رسند قانون از آن ها حمايت خواهد كرد . 

انواع مختلفي از شركت ها وجود دارد : شركت با مسئوليت محدود ، شركت نسبي ، شركت غير سهامي ، شركت سهامي شركت تعاوني ، شركت تضامني و…

در نظر داشته باشيد كه هزينه ثبت شركت براي هر يك متفاوت مي باشد .

 

 

انجام امور ثبتي در كمترين زمان

مدارك لازم ثبت شركت

-اظهارنامه ( دو نسخه )
-اساسنامه ( دو نسخه )
-كامل كردن فرم تعيين نام به ترتيب اولويت نام هاي پيشنهادي و نيز قبض واريزي .
-اصل گواهي بانكي مبني بر تاديه سرمايه تعهدي كه حداقل 35 درصد سرمايه است همراه با قبض واريزي .
-اصل مجوز فعاليت از مراجع مربوطه درصورتيكه ثبت موضوع به مجوز نياز داشته باشد.
-كپي برابر اصل مدارك احراز هويت سهامداران ، مديران و بازرس ها
-اصل گواهي عدم سو پيشينه هيات مديره ، مديرعامل و بازرس ها
-صورت جلسه مجمع عمومي موسسين (دو نسخه)
-صورت جلسه هيات مديره تكميل گرديده (دو نسخه)
-اصل وكالت نامه وكيل دادگستري ( چنانچه ثبت شركت توسط وكيل شركت صورت گرفته شود.)

مراحل ثبت شركت

تكميل فرم موجود در پايگاه اينترنتي اداره كل ثبت شركت ها به نشاني irsherkat.ssaa.ir در فرم مختص به نام و شخص حقوقي به ترتيب اولويت 5 نام انتخابي درج شود .
_ درج مدت زمان و همچنين موضوع فعاليت و آدرس دقيق و حقيقي شركت و سرمايه شركت .
تعيين سمت و نام شركا و سهام هر كدام . اگر شركت داراي شعباتي باشد معرفي مشخصات تمامي آن ها .
_ پس از تاييد اطلاعات ، بارگذاري اساسنامه و شركت نامه در سايت اينترنتي
_ پس از طي اين مراحل بايد منتظر باشيد تا اداره ثبت شركت ها از شما بخواهد مدارك را براي آن ها ارسال نماييد .
_بعد از تاييد مدارك ، شماره ثبت شركت به شما ارائه مي گردد . حال بايد آگهي ثبت شركت را در روزنامه رسمي به چاپ برسانيد . قابل ذكر است كه در آگهي مي بايست اطلاعاتي درباره نام شركت ، نوع فعاليت مدت و اطلاعاتي از اين قبيل عنوان شود .

ثبت شركت ، ثبت برند

كليه خدمات ثبتي شركت ها

چنانچه از متقاضيان ثبت شركت ، ثبت برند ، اخذ كد اقتصادي ، شركت رتبه دار هستيد ، مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل آن خواهد بود . براي اين منظور بر روي لينك ها كليك فرموده و مطالب ما را با دقت مطالعه نماييد . سپس با ما تماس بگيريد . مشاوران ، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود. همواره رضايتمندي شما در اولويت امور ما قرار دارد .

كد اقتصادي

مطابق قانون تجارت كليه شركت ها تا دو ماه بعد از ثبت كردن شركت مي بايست جهت اخذ و پيگيري كد اقتصادي و انجام امور مالياتي مربوطه اقدام نمايند . دريافت كد اقتصادي براي اموري مانند :

گرفتن كارت بازرگاني ، گواهي ارزش افزوده ، شركت نمودن در مناقصه و مزايده ها ، قرارداد تجاري با اشخاص حقيقي يا حقوقي ، ارائه اظهارنامه هاي مالياتي و ارزش افزوده ضروري است .

1 ) شركت با مسئوليت محدود

شركتي است تجاري كه بين دو يا چند شريك تاسيس مي گردد و مبناي تقسيم سود و با درصد شركت در اين نوع شركتها بر مبناي سهم الشركه مي باشد تعداد شركا، اين شركت محدوديت ندارد اما حداقل آن دو نفر ميباشد كه اين دو نفر بايد بالاي ۱۸ سال سن داشته باشند مدارك :
كپي شناسنامه و كارت ملي همه اعضا هيئت مديره و سهامداران
عدم سوء پيشينه همه اعضاي هيئت مديره 
نام شركت
آدرس شركت به موضوع شركت

مدت زمان انجام : ۱۰روز كاري

2 ) ثبت سهامي خاص

شركت سهامي خاص شركتي است بازرگاني و حداقل تعداد سهامداران ۳ نفر و حتما در اين نوع شركت در بازرس بايد در نظر گرفته شود كه در ابتدا بعد از تاييد نام براي شركت بايد ۳۵ درصد سرمايه اوليه را حساب باز كنند و نامه بانك دريافت كنند. و بازرسين نبايد با اعضاي هيئت مديره فاميل نسبي باشند و مبناي تقسيم سود و يا در صد شركت در اين نوع شركت ها بر مبناي سهم بانام و بي نام ميباشد 
مدارك : كپي شناسنامه و كارت ملي همه اعضا هيئت مديره و سهامداران و بازرسان – عدم سوء پيشينه همه اعضاي هيئت مديره و سهامداران و بازرسان – نام شركت – آدرس شركت – موضوع شركت – فيش ۳۵ در صد سرمايه شركت ( مدت زمان انجام : ۱۰روز كاري )

پلمپ دفاتر

تصوير تمامي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل در ” دفترخانه اسناد رسمي يا توسط وكيل قانوني شركت ” همگي اعضاي موسسه
آگهي تاسيس يا تغييرات
مهر شركت

مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل ثبت شركت ، ثبت برند ، ثبت تغييرات خواهد بود .

 براي اين منظور به صفحات لينك داده شده مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه كنيد .

 سپس با ما تماس بگيريد . مشاوران ، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود. 

رضايتمندي شما همواره در اولويت امور ما قرار دارد .

هزينه ثبت شركت

هزينه ثبت شركت براي هر كدام از انواع شركت ها متفاوت مي باشد. موارد زيادي نيز بر مبلغ اين هزينه تاثير گذار هستند.

در زير برخي از موارد مهمي كه باعث ايجاد اين تفاوت هزينه ها در ثبت مي شود را عنوان مي داريم:

وجه تعيين نام – وجه پستي ثبت شركت – حق الثبت

وجه درج در روزنامه محلي – وجوه پاكت ، پوشه و ديگر متعلقات پرونده

هزينه روزنامه رسمي كل كشور – هزينه هاي مربوط به پلمپ دفاتر تجاري

هزينه جهت تشكيل پرونده مالياتي و دريافت كد اقتصادي

دريافت كد اقتصادي

شروع كار← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ←

تماس با مشتري جهت معرفي خود و مراحل اداري ← دريافت مدارك مورد نياز ←

رفتن به اداره دارايي مربوطه ← تشكيل پرونده اوليه ← گرفتن معرفي نامه مستقلات ←

گرفتن نامه تائيد مستقلات كه دو حالت دارد

۱- رد ميشود : در صورت مسكوني بودن آدرس مميز آنرا رد كرده كه مشتري ميتواند در اين مرحله تغيير آدرس دهد ) ۲- تاييد ميشود : وارد مرحله تشكيل پرونده نهايي ميشود ←

ارسال اصل مدارك به انضمام كپي آنها به اداره دارايي حوزه مربوطه ← تشكيل پرونده نهايي ←

آماده شدن پرونده ظرف ۴۸ ساعت الي يك هفته مراجعه به اداره براي جويا شدن از انجام تشكيل پرونده ←

در صورت تاييد اداره تشكيل پرونده نهايي ←

دريافت كد از اداره مربوطه ← تحويل كد به حسابداري جهت تسويه گرفتن كپي از تمامي مدارك جهت بايگاني ←

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.